vintage phone+(420) 596 412 365 vintage phoneinfo@asgs.eu vintage phone přihlásit

Skladová evidence

Modul Sklad informačního systému HELIOS Orange slouží k vedení skladové agendy, tvorbě skladových dokladů a inventur. U každé skladové karty je možné evidovat řadu údajů (skladové ceny, související náklady, měrné jednotky, externí dokumenty, dodavatele atd.) a získat přesný a podrobný přehled o změnách jejího stavu na skladě, pohybu výrobních čísel, či umístění. Ve spolupráci s modulem Obchod řeší problematiku zpracování obchodního případu, včetně návaznosti na zakázky.

Přínosy
• Efektivní pořizování záznamů
• Evidence skladových zásob na libovolném počtu skladů
• Volitelná metoda evidence skladu
• Skladové doklady
• Stav skladu
• Inventury skladových zásob
• Umístění zboží na skladě (lokace)
• Podpora čárových kódů
• Výrobní čísla/šarže
• Související náklady
• Cizí měny
• Externí komunikace – výstupy, controlling

Efektivní pořizování záznamů
• rychlý vstup u dat ručním pořízením pomocí klávesových zkratek a předvoleb
• tvorba kopií skladových karet i skladových dokladů
• hromadné změny parametrů skladových karet
• Import skladových karet z MS Excel
• snadné převody skladových položek mezi doklady, včetně částečných převodů
• export a import EDI zpráv
• využití čárových kódů pro zadávání položek i dokladů


Evidence skladových zásob na libovolném počtu skladů
• uživatelsky definovaná 5-ti úrovňová struktura skladu
• definice přístupových práv pro jednotlivé sklady
• zajištění jednotného číselníku karet zboží a služeb


Volitelná metoda evidence skladu
• podpora FIFO a průměrných cen
• možnost volby metody evidence skladu pro každý sklad samostatně
• možnost změny evidence skladu

Skladové doklady
• tvorba skladových dokladů typu příjem na sklad, výdej ze skladu, storno doklady
• uživatelsky definované řady jednotlivých dokladů
• automatické účtování dokladů pomocí účetních kontací
• možnost automatického přepočtu měrných jednotek podle typu pohybu
• tisk dokladů v požadované grafické úpravě, včetně cizojazyčného provedení


Stav skladu
• aktuální informace o množstevních a finančních hodnotách skladu
• stavy souvisejících nákladů k položkám skladu
• přehledy potřeb dalších modulů (Obchod a Výroba)
• správa prodejních a nákupních cen – možnost vazby ceníků a organizací
• široká nabídka evidence doplňujících údajů (ADR, Intrastat, rozměry apod.)


Inventury skladových zásob
• generování podkladů pro skladové inventury jednotlivých skladů
• tisk inventurních protokolů
• generování inventurních dokladů
• možnost uzávěrky skladu s blokováním realizace dokladů před datum skladové uzávěrky


Umístění zboží na skladě (lokace)
• možnost uživatelské definice skladových pozic – topologie skladu
• evidence stavu položek na jednotlivých skladových pozicích
• možnost změny umístění položky bez nutnosti tvorby pohybových dokladů
• historie pohybů skladové pozice

Podpora čárových kódů
• evidence čárových kódů k položce zboží
• generování čárového kódu typu EAN 13
• možnost napojení snímačů čárového kódu a využití pro zadávání položek na doklad (on-line /o􀆋-line)
• možnost tisku čárových kódů (etikety)
• podpora EDI komunikace


Výrobní čísla/šarže
• definice výrobního čísla s možností sledování termínů záruk
a dat expirací
• sledování stavů výrobních čísel
• historie pohybů výrobního čísla


Související náklady
• uživatelsky definované členění souvisejících nákladů
• výpočet a evidence souvisejících nákladů
• automatické odepisování při realizaci výdeje ze skladu
• možnost automatického účtování
• převod souvisejících nákladů při převodu mezi sklady


Cizí měny
• možnost pořízení skladových dokladů v libovolné měně
• automatický přepočet na CZK podle zvoleného kurzu


Externí komunikace – výstupy, controlling
• sada připravených přehledů a funkcí (pohyb obrátkovosti skladových karet, historie pohybů, stavy jednotlivých skladů atd.)
• vyhodnocování, tvorba tiskových sestav, tabulek a výkazů
• možnost uživatelsky jednoduchého vytváření vlastních sestav
• podpora tvorby libovolných kontingenčních tabulek přímo v  systému
• vytváření sestav a tiskových formulářů s možností jejich tisku a editace
• export dat do MS O􀆌ce (Word, Excel, TXT, html) a zaslání dokladů emailem či faxem ve zvoleném formátu
• export EDI zpráv 



 
Chceme, aby pro vás používání našeho webu bylo co nejpohodlnější

Na našem webu používáme cookies. Používáme je jen za účelem zajištění jeho plné funkčnosti (např. možnost automatického přihlášení). Potvrďte prosím souhlas s jejich použitím: