Nákupní košík Nákupní košík
Váš nákupní košík je prázdný
ÚvodProduktyNaše službyReferenceNovinkyO firměKontaktKariéraKalendář školeníKlientský vstup

Co je Hotline a podmínky, za jakých je poskytován

 

Hotline pro HELIOS Orange a HELIOS Easy

  • Služba Hotline je služba placená prostřednictvím systémové podpory
  • Cílem této služby je pomoci uživateli odstranit překážku, která brání v bezchybné práci se systémem HELIOS Orange nebo HELIOS Easy poskytnutím potřebných informací
  • Pokud nelze překážku/problém odstranit, je cílem hotline snaha odhalit podstatu problému a navrhnout následné možné řešení nebo další postup související s odstraněním problému

 

Převzetí problému a nasměrování, co s ním dál:

  • Školení
  • Konzultace
  • Odkaz na poradnu
  • Reklamace
Služba Hotline, pro produkt HELIOS Orange a HELIOS Easy, je poskytována telefonicky a elektronicky, což znamená, že tyto formy lze, dle potřeby a vhodnosti, kombinovat. Elektronická forma služba Hotline je formou elektronické pošty, pomocí které může být požadavek přijat a následné řešení může být předáno telefonicky nebo elektronicky. Naopak telefonický požadavek může být zaznamenán a řešení předáno uživateli elektronicky.  

Služba Hotline, pro produkt HELIOS Orange a HELIOS Easy, je omezena v rámci poskytované telefonické formy, co do délky realizované komunikace, na  5-10 minut. Důvodem je nezbytnost zachování provozuschopnosti služby a umožnění všem uživatelům předání dotazů a požadavků.
 
 

Služba Hotline neobsahuje:

  • Školení (objasňování základních vlastností systému, které jsou předmětem produktových školení nebo není jednoznačně uvedeno v dokumentaci)
  • Konzultace (zásah do nastavení systému nebo do dat systému)
  • Metodický návrh  (komunikace delší než 15 min je již považována za započatou půlhodinu konzultace)
  • Instalace systému nebo jeho komponent
  • Oprava dat, zásahy do dat
  • Technické konzultace (instalace infrastruktury nebo jejich částí: SQL, OS, nástroje, včetně hledání a odstraňování problémů souvisejících s těmito částmi)
  • Legislativní poradenství
  • Poradenství v oblasti podnikových procesů
  • Technologické a integrační poradenství
  • Konzultace k produktům třetích stran (MS, bankovní SW)
  • Nástroje přizpůsobení (tvorba sloupečků, celých formulářů..)
 
 

Služba Hotline pro produkt HELIOS Orange a HELIOS Easy je poskytována pro:

Proškolené uživatele systému HELIOS Orange a HELIOS Easy, kteří jsou ve smluvním vztahu, souvisejícím s používáním nebo administrováním systému HELIOS Orange nebo HELIOS Easy (nebo pracovním poměru) k vlastníkovi práv na licenci systému HELIOS Orange a HELIOS Easy.